evasonja

Alla inlägg den 12 april 2011

Av emelie möller - 12 april 2011 10:40

Hej på er!

(& ja jag börjar inlägget så!) Allt bra? Jag mår super bra! Har varit på ett roligt träningsläger och verkligen haft tur med vädret. Efter frukostbuffen *mums* så körde jag hem igår, tog drygt en och en halv timme att komma hem. Jag körde dirket till oliver och sen vid 12 körde jag in till jobb.. jag jobbade i 6 timmar och sen körde jag till svalöv och hjälpte mamma med vv.


Idag ska jag också jobba 12-6 kassa då alltså. Helt okej.. fina pengar nu till studenten och allt! Speciellt till min och olivers resa, jag har räknat ut att jag på dem två veckorna jag jobbar kan tjäna ihop alla fickpengar. Jag ska alltså vikariera för en "riktig" anställd i två veckor.


Puss!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards