evasonja

Alla inlägg under april 2010

Av emelie möller - 30 april 2010 13:48

Ja idag mina kära läsare är det valborg! Vet ni varför man firar det? Inte jag iheller tror det är för att "välkommna" våren och våren är med än väl välkommen utav mig! 


Sitter på kontoret nu har bara en timme kvar innan jag tar tunelbanan hem till min kära faster =) Sen ska jag packa det sista mina 411 skor som jag tog med mig och lite andra grejer som jag har köpt ska också få plats.. tror det blir att jag knäpper upp den extra fickan som väskan har! Haha. Jag har köpt vars en grej till mina systrar sakar dem.. :( Lovisa får en tuggumiatumat haha från lagerhuset sååå söt rosa är den också. Hon har ju börjat tugga tuggumi nu det lilla geniet så då får han ha en maskin eller vad man ska säga på sitt rum tycker jag! Och vad jag har köpt till emma skriver jag inte för hon läser säkert innan jag kommer hem ;) Sorry Emma! Till mig själv köpte jag ett vit fint somrigt linné på Bikbok.


När jag har packat det sista ska jag nog ta en snabb dusch och sen får vi nästan direkt bege oss till bromma (flygplats) och kanske ta en fika där medans vi väntar på mitt plan? Sååå mysigt det låter alltså sitta där och snacka medans Pontus och Jennifer kollar på flyplan! På flyget som bara tar 50 min liiiiiite skillnad på det och bussen som tog sju timmar.. haha ska försöka sova lite för när jag landar på sturup och min mutti har mött upp mig där kör hon mig dirket till landskorna och hem till simon där jag ska fria valborg, är väl där runt 10 skulle jag tro. Låter inte det som en super valborg?


Puss på er!

 



Av emelie möller - 29 april 2010 12:16

Igår demostrera greenpeace emot kärnkraft och dem tog över hela vattenfalla så ingen kunder komma in och jobba, såg ganska roligt ut när dem hängde i sina linor haha! Och så satt dem och vakta dörren, liksom?


   

Av emelie möller - 29 april 2010 09:06

Det var ju tråkigt att det har bestämt sig för att regna idag..

Igår fick jag sluta en halvtimme tidigare, woho. Jag och den andra tjejen som praktiserar här var ute och fotograferade gatumode och nu det är svårare än man tror! Man ska hitta folk med riktig stil det räcker inte med ginamode eller dressman mode haha nej det ska vara märken jag inte kan uttala eller stava till för den delen men vi lyckades hitta åtta styckten haha bra kämpat av oss!


Efter praktiken mötte jag upp Susanne och kusinerna vid sickla sen körde vi till Forum (typ som centersyd, bara liiiite störe) Vi han inte gå där så länge eftersom jag slutar praktisera fem sen skulle jag ta bussen så vi möttes vid sex och Forum stänger åtta.. Men jag hittade ett par hotpants som kommer bli skit snygga i mallis och till sommaren i stl 36!!! hihi Hittade också ett lila linne från gina som jag tänkte ha på valborg antingen till svarta byxor eller mina jeans jag fick av Oliver får se vad som passar bäst! Ska det vara sånt här tråkigt väder får man väl gräva fram vinterjackan igen..


På lunchen ska jag springa till intersport och köpa "spring"byxor så jag kan vara snygg när jag är ute och går/springer sånt är viktigt träningen blir mycket roligare då!


Vi hörs puss på er, och förlåt att jag är dålig med kameran den bara hänger med i väskan.  

Av emelie möller - 28 april 2010 16:17

Då har jag skrivigt om filmen på Pippa Lee på Glife. Var ju på premiären och såg filmen tillsammans med sandra och fick när jag kom tillbaka på Glife skriva en resention på filmen så gå in och läs den på Glife.se


Av emelie möller - 28 april 2010 09:16

Då var det onsdag idag veckorna bara springer fram alltså. Bloggde inte så mycket igår, sorry alltså men orkade verkligen inte.


Nu sitter jag i alla fall på kontoret och ska snart börja med en ny grej som Zandra har åt mig (inte min Sandra +1 , en annan) Så då har jag att göra =) Yes det var väl det mesta vi hörs!

Av emelie möller - 27 april 2010 10:16

Jag var i stan vid svampen som jag och Sandra hade bestämt vid halv fem skickar då sms till Sandra och frågar om hon är på gång får tillbaka att det är lungt för hon har bara en halv timme in till stan. Tog ett tag innan hon fatta att hon hade missat tiden hahaha aw så söt. Och jag blev inte sur kunde lika gärna varit jag och då hade hon inte blivigt sur på mig , de vet jag ;)


Så jag fick ta mig till t-centralen och sen vidare till fridhamnsplan? Haha letade mig fram i alla fall så vi mötte halvväg så man gör i stockholm då cyklar man inte och möter varandra där mötts man mellan två tåg, fungerar det också :* Vi gick till Mc donalts (måndagar väger jag mig egnetligen och brukar äta något gått så jag räknar aldrig måndagar) jag provade den ny kycklingburgaren och när jag fick den och skulle ta en tugga blev jag förvånad över att det var kycklin.. typsikt mig. Vi gick sen vidare och leta efter bion gick förbi fyra biografer på vägen dit haha inte som i landksrona kan man säga. Väl där stod vi med på listan , Emelie Möller + 1 HAHAH sandra var min +1 lite kul jag ska nog börja kalla henne det. Filmen var okej blev lite skratt. Efter bion gick vi och fika väldigt glamuröst på mc HAAH. Sen gick vi bara runt och yra lite som ni såg på bilderna i förra inlägget. Och gode gud så han vi hem till Hemma fruarna, eller jag gjorde det i alla fall.


Tack för e trevlig kväll Sandra , my +1

Måste också säga att jag hittade en tjuga också! Inte var dag.

Av emelie möller - 26 april 2010 22:14

Hem kommen från en mysig dag med sandra, som jag har saknat jätte mycket!

Kommer lite blider skiva får jag göra imorgon! Haha jag leker modell på bilderna och Sandra är min fotograg, som jag offra mig hoppa upp på en mur framför forsande vatten! OJoj

              

Av emelie möller - 26 april 2010 13:59

  

Sitter på balkongen efter en jogging tur i älta =) Solen skiner verkligen här! Ska nog ta och inviga min nya bikini överdelen i alla fall, ska äta lite lunch nu sen ska jag hjälpa mamma med en sak på hennes blogg! Kommer bli så roligt, ni läser väl hennes blogg? Och nu kommer hon starta en ny grej ni verkligen måste följa!

Ni hittar hennes blogg här : Lotta68.bloggplatsen.se =)


PUSSS SOMMAR !!

Ovido - Quiz & Flashcards