evasonja

Alla inlägg under oktober 2010

Av emelie möller - 31 oktober 2010 13:36

Godmorgon!


Efter jobb igår alltså klockan 10 hämtade stefan mig och jag bytte om på vägen hem till issa. Där väntade hela hennes släkt lite tjejer med grekisk dans haha! Vi var där en timme ungefär sen stack vi till något ställe i helsingborg där lazze var hahah pallar inte mitt smeknamn på honom. Vi var där till tre ungefär sen stack jag issa och tomas och åt mc donalts i ättekulla. Jag råkade ta socker på mina pommes så dem smakade lite konstig haha. 


Tomas släpte av mig hon oliver och jag smög in och la mig hos honom. Saknade han när alla andra hade sin pojkvän med sig :(


Men GRATTIS I FÖRSKOTT ISSA!

  

Av emelie möller - 29 oktober 2010 15:31

  


Dessa skorna ska jag ha i min gadrob i höst/vinter. Mina curlingkängor gick isönder förra vinter så det är dax för ett par nya. Dessa kommer från skorett och kostar 1199 :- helt okej för vinterskor!

Av emelie möller - 29 oktober 2010 15:20

Hej på er!

Jag tänkte en gång för alla svara på alla komentarer eller påstående men då fick jag bara två kommentarer. Bara och bara men jag ni fattar vad jag menar. Men jag tänkter svara på dem jag fick i alla fall.

 

Fråga: vad önskar du dig i julklapp av din syster hihihi :)

svar: Något personligt :*

 

Frågra :hur länge har du och oliver varit tsm nu o är du fortfaranade lika kär i han?

svar: Hej jag och Oliver har varit tillsammans i lite mer än två år. Efter två år är man inte "nykär" längre. Men jag tror ändå det är viktigt att men håller igång kärleken eller vad man ska säga, inte gå i joggingbyxor så fort man är med varanda, inte fisa och rapa ja ni vet sånt. Man ska ju så klart kunna vara sig själv framför varandra men jag tror ni förstår vad jag menar.


bild sen nyår. Tänk att det snart är ett helt år sedan..  




Av emelie möller - 28 oktober 2010 15:37

  


fråga vad ni villl jag lovar att svara ärligt.

Svara imorgon eller ikväll. 

Av emelie möller - 28 oktober 2010 11:22

Helloooo!


Jag har bakat scones till brunch, blev sugen på det så då åkte osten och marmeladen fram också, och givet vis en kopp kaffe. Nu sitter jag emma och oliver vid köksbordet och kollar på varandra.


Idag har jag inget inplanerat så jag ska städa mitt rum och göra något annat roligt. Ska också hämta upp paket i kiosken. Yes det är torsdagen det.


  

Av emelie möller - 28 oktober 2010 07:08

Godmorgon.


Jag drar och kör en lektion nu. Efter blir det nog lite repetion på data testen. Sen åker jag hem och dricker kaffe och äter äggmacka. Åh jag längtar hem redan nu. Fortfarande mysigt att det är mörkt. Har inte ändrat mig på den punkten.


Jag övningskör på norrestad om någon undrar.

Där är skit bra!


  



Av emelie möller - 27 oktober 2010 21:37

Hej på er!


Jag hade skit kul på sånglektionen eller vad man ska kalla det. Sjukt härliga tjejer var där, några jag har träffat innan och några helt nya. & Agneta så klart! (gammal lärare) Vi sjöng i alla fall julsånger, suprice! Berättade om oss själva och sjöng santa lucia på italienska hahahaha pallar inte.


Nu ska jag dricka te och kolla klart på grays. Imorgon ska jag upp tidigt och iväg på körskolan. Puss

Av emelie möller - 27 oktober 2010 14:58

Hej på er!


Sen jag skrev det inlägget med "ip-nummer" har jag fått en del kommentarer, jag väljer att bara läsa dem snälla. Jag bli så himmla glad när tjejer jag inte ens känner väljer att komentar och skriver att dem tycker det är synd att vissa tjejer inte har mer innanför pannbenet. Jag hoppas verkligen ni tar åt er, ni som går in på min blogg och väljer att kommentera att jag hade liknat en gris om jag hade gått ner på alla fyra?!


Jaja det är ert problem, och när jag får en dum kommentar så vet jag att där lika bra kunde sått "du är så himmla fin och jag är jätte avundsjuk" för tyvärr är det så vi tjejer beter oss ser vi någon som är snyggare, smartare, smalare jag what ever så ger vi inte komplimanger vi väljer att trycka ner för att själv kunna må bättre. Hur sjukt är inte det? Jag tycker vi tjejer ska skärpa oss, ge komplimanger och sluta vara avundsjuka!


Puss på er!


 

mina nya glasögon. Inte världens bästa bild men den får duga! 

Ovido - Quiz & Flashcards