evasonja

Alla inlägg under februari 2010

Av emelie möller - 28 februari 2010 19:07

Så då ska jag äta min första b&j galss! Önska mig lycka till, hehe jag har precis varit med Oliver inne på Hemmakväll och lämnat filmer och då passade jag på att köpa glassen där.

Matchen idag gick sådär. Förlorade med 0-2 så jag typ tröst äter. Sen är det skolan imorgon igen. Ja! jag förtjänar glass , i stora lass


  

Av emelie möller - 27 februari 2010 14:03

Nu är jag hem kommen från vv i stan. Mätt av äggmackor och chai té. Nu ska jag promenera hem till min pojkvän och sen ska vi ut i det regniga vädret och kolla på fotboll. Hans lag som spelar och jag har inget bättre för mig.


Ikväll ska jag bara ta det lungt som vanligt! Har så mycket att göra så jag varken orkar eller vill festa. Jag kom på att jag inte har druckigt något sen nyår?! Bra va!

Nu ska jag leta upp det värmaste kläderna jag har i gadroben sen ska jag bege mig. Ha en bra lördag alles!  

Av emelie möller - 26 februari 2010 12:01

Nu sticker jag och resten av tjejligan ( mamma,lovisa och emma) till helsingborg för en mysig dag där! Är lite nervös om någon balkläning passar mig eftersom Oliver tvingade mig att äta mcdonald´s igår, ehm haha!


Ni får ha en bra fredag!

Bjuder på lite "oseriösa" bilder. (jätte seriösa alltså)

        


Av emelie möller - 25 februari 2010 12:55

Cupen gick inte bra varken för dom som spela eller för mig! En melle , lite mackor och några godisar senare ligger jag back 17 points. Men jag har räknat ut att om jag tränar ikväll och går ut och går en timme så har jag samlat ihop dem igen, det är nice.


Har precis kommit hem från Oliver, btw så tappade jag en sån plopp hår igår, men kommer ungefär att tappa tio till så det är väl bara att vänja sig jag har ju 150 ploppar i, haha. Har funderat på att städa mitt rum sen bege mig ut med bella på en runda.


Bilden är från innan marlenes tjejmiddag. Konstig foto vinkel eller?

  

Av emelie möller - 24 februari 2010 15:17

Nu är jag hemma från badet! Skönt att sitta och snacka i bebispoolen så kalt i dem stora. I alla fall pappa kommer och hämtar oss snart sen ska vi iväg till eslöv ikväll. Tror cupen börjar halv sju eller något? Är inte det väldigt sent?


Så ni vet var ni har mig ikväll. ( blir ldrig bra på cam bilder *suck* )

  

Av emelie möller - 23 februari 2010 22:45

Emma och Alice har gjort popcorn.

Nu kommer dom så jag kan äta upp dom.

gooott

Av emelie möller - 23 februari 2010 16:27



Tisdag - Fotbolls Träning 18.3o - 20.3o


Onsdag - Badet med Lovisa, isabella och emilia! 16.oo träning med min PT. Kolla cup i Eslöv ( emma och co spelar)


Torsdag - Fotbolls träning ute


Fredag - Gymet på morgonen säkerligen.


Lördag - Glumslöv ?!


Söndag - Kanske får kolla på slutspel?

Av emelie möller - 23 februari 2010 16:25

  

Vad vore livet om inte datan fanns?

Hjälp finns det AA för data beroende , eller blogg beroende.

Läser ju alla bloggar i världen känns det som. Detta är mitt rop på hjälp!!


Ovido - Quiz & Flashcards