evasonja

Alla inlägg under maj 2010

Av emelie möller - 31 maj 2010 22:36

Gissa vem som ringde när jag var på viktväktarna?


Från coop! Woho blev helt nervös när jag skulle svara haha viste ju att dem ringde bara om det var positivt! Så glad blev jag att jag knappt kunde prata i telefonen haha! Så på onsdag skall jag dit och skriva kontrakt, woho! Jag kan om jag ville you know ;) !


När jag kom hem och hade berättat för pappa så bestämde vi att vi skulle flytta ut en soffa i uterumet och vad trillar inte ner från soffan när vi bär den om inte min tomas sabo barlock jag fick av min älskling och som jag har varit av med jätte länge?! Bästa dagen på länge haha! Puss på er nu ska jag fira med gotte (kiwii och annan frukt)  

 

  

Av emelie möller - 31 maj 2010 15:27

Har lite grejer från ikea på önskelistan just nu. Håller på att rensa mina gadrober hos pappa var ju iväg och slängde en del "skräp" som jag har sparat på i mina dagar haha! Så nu kan jag hänga alla mina fina kläningar i min gadrob!! Skall också sätta så jag kan ställa alla skor också så dem slipper stå i en papparsica kasse haha ;) Men jag skulle behöva en byrå att lägga andra grejer i (när jag berätta för oliver frågade han , vilka andra grejer och allt  jag kom på var plattången) Men där måste finnas mer eftesom min säng alltid är täckt av grejer och eftersom min ändå hylla alltid är överfull. Jag hade i alla fall tänk att när jag har jobbat lite i sommar att jag ska köpa en platt tv till mig själv (; i födelsedagspresent kanske?  I alla fall vet ni någon stans tv apparater är billiga?


  

Av emelie möller - 30 maj 2010 16:15

Igår kom elias och malle på besök ;d! Kollade lite resor ringde runt och fick referanser av folk som varit där haha! Men en trevlig kväll =)


Efter vi hade skjusat hem dem körde vi till höganäs eftersom oliver var taxi till mange och charlie., och alla som känner oliver vet hur hans lokalsinne är .. så han tog med sin gps. Mig då. Vi kom till hamnen i höganäs där det var fulldrag. Oliver blev uppraggad av en 40 plusare , usch haha stackars han! När vi fick med oss charlie och magnus var klockan redan 01.00 . På vägen hem ser jag någon som ligger vid vägen så vi stannar för att kolla om allt  var okej. Hon var duktigt full och kunde inte ens stå.. Så charlie ringde till polisen så fick vi stå och vänta på den i 45 min tror jag. Så när vi väl kom hem var väl klockan runt 03.00

Slockande direkt när vi kom hem eller ja efter vi hade lagt lovisa på en madras på mitt rum.


Halv åtta i morse  var lovisa super piggg och ville gå upp. Skjut mig tänkte jag. Men jag gick ner och kollade på firma fantasi flytt somnade i soffan vaknade till av att lovisa ville ha frukost. Vid halv 11 kommer Hampus ner så jag kan gå upp och lägga mig igen. Vaknade precis (16.00) haha inte llätt!

Av emelie möller - 28 maj 2010 17:22

Vi ska nu ikväll iväg och fira mamam och stefans 5 års dag som jag skrev i förre inlägget. Det blir turing i helsingborg - köpenhamn! Hoppas ni också får en trevlig fredag kära bloggläsare!


en hårig bild på mig  

Av emelie möller - 28 maj 2010 11:46

Fredag hörni!

Har ju inte bloggat på ett tag men det är skit svårt att skriva med mina naglar haha! Men nu börjar jag vänja mig och kan skicka sms också ;) ! I förre går beställde jag bilder från balen så vill ni ha helt vanliga foton på mig och oliver så säg till (släkten alla andra kan kolla på fejan) .


Igår spelades det match och vi vann med 2-0 inte okej! Men ändå en vinst, plus jag gjorde mål längesen!! Fick en lårkaka på köpet också lite onödig kan jag dock tycka. Efter matchen igår gick jag hem till oliver så lårkakan skulle försvinna vi möter ju ettan i serien på onsdag och vinner vi då går vi om dem!


Puss

Av emelie möller - 24 maj 2010 09:35

Och nya tag.. har varit lite slapp med vv men nu kör jag på !! Jag ska nå mitt mål även om det tar hela sommaren ;) ! Precis som alla andra måndagar går jag i skolan hyfsat länge om jag har alla lektioner sen åker jag och mamma på vv.


Ska försöka hinna ner i stan och skriva ut en förstoring från balen. Bilderna blev ju så bra! Ska hänga en bild på mig och älsklingen över sängen och en på mig och laura får stå på hyllan (; Nu ska jag käka upp min frulle sen bege mig till skolan! Puss

    

Av emelie möller - 23 maj 2010 16:48

Jag har i helgen levt på kladdkaka, pizza och pepsi och just det dillchips! Haha hur ska deta gå i morgon?! Bryr mig inte för jag har lovat mig själv att ta tag i det! Rensade min gadrob igår och hittade lite grejer haha! Jag har tre gadroberi mitt rum men bara en jag har kläder i och det räcker inte alltså vill kunna hänge mina kläder! Och ha skor i samma gadrob. Så jag rensade i alla fall och jag hittade nog 8 skokartonger och massa prislappar och kassr, uhm?! Har varit och slängt det mesta nu men, duktig jag är!

Ska snart hem till mamma har varit hos bellisen och snackat lite och kollat på bilder från när hon var i spanien, kul :) Seeee ya


      

Gotte!

Ovido - Quiz & Flashcards