evasonja

Alla inlägg under januari 2011

Av emelie möller - 31 januari 2011 07:49

Så då var det sista dagen i januari.. och imorgon går vi in i kärlekens månad hehe. Imorgon fyller också min minsta lilla plutt lillasyster år. Fem år!! kan ni fatta det? Jag har precis ätit en ordentlig frukost och druckit lite te. För denna vecka har jag lovat issa att vara i skolan varje dag. Varje lektion. Varje timme. Önska mig lycka till. Eftersom vi inte gör något vettigt i skolan på de flesta lektioner (alla sitter vid en data och facebookar osv) så brukar jag bara gå dit på de lektioner jag vet att vi kommer göra något vettigt på. Men så klart får man ju inte det. Så nu ska jag skärpa mig och gå på dem lektionerna jag tycker suger också. Heja mig!


Ni stötar mig här på bloggen va? Det är väl många treor som känner likadant eller är det bara jag? Puss


Ps. Tur det är studentfest på onsdag alltså. Något bra måste ju skolan inehålla.


Av emelie möller - 30 januari 2011 19:51

Igår på kalaset berättade min moster något viktigt för mig. Man måste ha en lista. På vadå undrar kanske ni, det undrade jag med. Då berätta hon att man ska välja tre personer och om man träffar dem så räknas det inte som otrohet. Smart va? Jag viste inte att såna listor fanns. Man ska tydligen ha en lebb lista också men det kommer senare i veckan.

Här är i alla fall kändisarna jag har valt till min lista.


      

Av emelie möller - 30 januari 2011 13:17

Som många andra säkert också har gjort så har jag redan börjat fundera på vad jag önskar mig i studentpresent. Frågar jag vissa av mina vänner säger dem resa,pengar till resa.. är det bara jag som önskar mig stekgärn och kaffekoppar? Jag har tänkt så här, jag ska önska mig prylar som man kan behöva när jag har flyttat men saker jag aldrig själv lagt pengar på då. Ex dyrare muggar än ikea osv. Är det så fel? En resa hade ju inte varit helt fel att få men det är något som jag känner att jag ändå kommer vilja lägga pengar på (iofs tycker jag det är roligt med koppar och porselin ändå) men ni fattar vad jag menar?


Så va tycker ni? Resa eller muggar?


  

Av emelie möller - 29 januari 2011 15:27

  

jag va lite ledsen för att ingen viste vad jag tyckte när vi spela intim

  

jag och födelsebarnet och hennes present från mig

  

jag och två shottar, svin äkliga kan jag meddela

  

någon dans.. fråga inte mig! 

Av emelie möller - 29 januari 2011 13:25

Hej och godeftermiddag.


Sitter i soffan hemma hos mamma och snorar. Jag somnade i soffan igår efter skolan och när jag vaknade var jag jätte förkyld. Synd om mig som alltid. Jag hade jätte trevligt igår! Först åt jag på basilika med tilda och tjejerna och sen åkte jag vidare hem till hanna för efterrätt. Helt lagom alltså. Vi drog till stan en runda och sen vidare till helsingborg. Fy vad jag hatar bussar/ tåg ja allt.. klarar inte av att åka blir jätte åksjuk :(


Helt ärligt tror jag inte att jag gick in på något ställe i helsingborg.. haha jo där man kan äta ofc.Vi tog en propfull buss hem vid tre och sen fick vi skjuts hem av Tim. Fick reda på av mamma idag att sebbe hade ringt hem hit igårnatt vid 4 haha! Ungefär samtidigt som han hoppade av bussen helt själv HAHA dör. Nu funderar jag på om jag ska dra på mig mina joggingskor och min nyinköpa jacka och gå till min pappi, dels för jag inte har tränat på HELA veckan! FYYY och dels för att jag måste hämta lovisas present. Just det glömde ju skriva det, Lovisa och Stefan ska fira sina födelsedagar idag eller ja ikväll blir det ju.


  

ser kanske lite chockad ut men låt inte det lurar er. Det är en hemlig pose.

Av emelie möller - 26 januari 2011 14:07

jag har en almenacka som jag inte kan vara utan! Mitt liv står i den.Glasögon, min feta plånka mina ray ban hörlurar till iphonen. Ett usb-minne, tre läppglasn och ett nässpray sen en nessesär med lite olika grejer i. Och nycklar.


Jag utmanar:

 Emma - Hejhejhejemma.blogg.se

Jennifer - jennifertheander.blogg.se

Elin - blogg.veckorevyn.com/barajag

Lotten - charlottsternberg.blogg.se

Amanda -amandabackman.wordpress.com

Av emelie möller - 26 januari 2011 13:37

hej.. igen


Jag vet att bloggen har inte varit prio ett i början på denna veckan. har ni märkt det? Har så mycket jag vill berätta men som jag inte orkar skriva ner och gå tillbaka och tänka men ni kan få en liten sumering (heter det så?) . I fredags skulle jag ju vara med laura men det sket sig, i lördags jobbade jag 19-22 sen festade jag och sen sov jag hos mormor och morfar! Och i söndags låg jag hela dagen i sängen och jobbade tre timmar på kvällen. Sen träffade jag min älskling som hade kommit hem från sin semester. I måndags var jag på center syd och hittade en jätte fin klänning för 49 kr !! FATTAR NI?

Sen skulle jag och brudarna träna lite boxning men det sket sig också.. oppss.


 I tisdags spenderades dagen hos Isabell först åkte vi till hbg för issa skulle köpa hårgrejer. Haha jag och oliver gick runt som yra höns.Sen klippte issa oliver och sen satte hon i löshåret på mig! Puss på henne :*  Och så är vi framme på idag, jag har fikat med min mor vilket var trevligt. Sen gick vi in på carvera (tror det heter så) och kollade på eventuella studentpresenter. Yes det är väl allt. Nu tror jag att jag ska ta en power nap från mitt stressande liv. Puss


  

loooooooooooooooooooooove mitt hår när det är tjockare och lite längre. 

Av emelie möller - 22 januari 2011 15:21

Hejsan (:


Igår skulle jag ju till laurisen men hon skcikade sms och berätta att hon hade migärn. buhu tråkigt. Så jag stack och tränade istället med fotbollen alltså. Vi hade fys och jag kan berätta att mina armar är helt döda idag. Annars har jag inte så mycket träningsverk faktsikt!


Efter jag hade vaknat och ätit frulle cyklade jag ut till pappa med hörlurar i öronen. Så sjukt fint väder och det var riktigt härligt att cykla ( har ju inte gjort det på flera månader nu) Kändes också som att växlarna skojade med mig lite.. är verkligen ettans växel så tung haha. Jag kollade min post när jag kom till pappa och hittade ett avi där föst fick jag ångest. Vad har jag nu beställt? Men sen kom jag på att det var mina converse. Jag mamam och emma beställde vars ett par innan julen när dem hade rea, så vi fick dem för 420 istället för 699 ! Grymt va? Mina var förstora och emmas var för små så vi sak skicka tillbaka dem. Men ingen fara, inga skor man änvder i detta vädret ändå ju.


Nu ska jag plugga lite revulotion och ikväll ska jag arbeta hihi! Och när jag kommer hem från jobb ska jag fira med lite godis och pepsi. Faktiskt lördag idag och jag har inte ätit godis på heeeela veckan. Nej det var nog allt. Puss


  

Tänk er dem  till en vit sommar klänning, mums!

Ovido - Quiz & Flashcards