evasonja

Alla inlägg under januari 2010

Av emelie möller - 21 januari 2010 17:17

Hoppas ni klarar er utan mig !

Vi ses när jag kommer hem jag orkar inte fota packningen och allt sånt som jag egentligen borde göra. Det är inte kul att blogga längre när vissa ser det som en tävling. Så när jag är motiverad att blogga igen kommer jag att göra det.

Är ju ganska kul att följa andras bloggar , det är ju jätte många som gör det nu!


Sen tråkigt nog i blogg världen måste man antagligen vara dum i huvudet, väldigt speciell eller en sån person som folk som skryter som får andra att störa sig och så vill jag inte vara vi min blogg så därför tänker jag inte blogga på ett tag. Känner att jag inte har någon insperation längre. Kanske bli bättre när jag kommer hem från österike och när sommaren är på väg? Måste ju blogga och vissa bilder där ifrån. Livt är ju en fest!


  

  

(inte bara jag som länktar till sommaren va?)

Av emelie möller - 21 januari 2010 15:06

då har jag varit i helsingborg med min kära vän emilia , växlade pengar och sen tog vi en kaffe på mc. Nu ska jag bara komma ihåg att aldrig köpa kafe där skit äklingt! smakade bara vatten , örk.


Träffade Vendela på tåget trevligt att prata med henne också :) Nu sitter jag hemma och väntar på att pappa ska hämta mig, sen ska vi hem och fika lite och så. Ikväll ska jag in till stan och hyra skidor åker ju imorgon! GAH

Av emelie möller - 20 januari 2010 23:04

Kom på idag hur mycket jag saknar emilia. Har alltså så sjuukt kul med denna brutta. Vi skulle träffas utan för EH men jag går in på T.G.R för det va sä jävla kalt sen efter fem min där inne ringer jag huet och frågar var hon är då är hon på gina och väntar på mig hahaha ingen ville stå i kylan.


Inne på EH snackade vi så högt och fick se oss om så att det inte satt någon i närheten som kunde höra våra jääätte hemliga grejer hahahha. Nej faktiskt inte, liksom inte så att vi skäms över något tycker vi något säger vi det, jag tror alla vet det vid deta lagret ;) När Oliver skulle hämta mig gick vi in på gina för att hålla värmen och där är typ skit stora fönster och vad gör vi ? Jo står stilla som modeller så går där förbi en tant hahaha sen rörde vi på oss hahahhahahahha.

Älskar dig hunny måste ses direkt när jag kommer hem.


 

innan lärarmiddagen i 9an snygga som vanligt

  

Jag emilia och alfred cyklade till rebecca i saxtorp, haha

 

Valborg båda bilderna

    

malmö festivalen, vår kompis i mitten

  

åttans avslutning , naw

Av emelie möller - 20 januari 2010 22:14

Nu äntligen sitter jag och kopplar av. Stressigt i skolan eftesom jag måste göra färdigt mycket arbeten för nästa vecka (eller mycket och mycket?) Efter skolan mötte jag upp emilia utanför ep hahaha , fan va jag har saknat henne. Tycker också vi är sjukt duktiga på att så modeller på gina ;) he


Sen ringer ett annat yrväder och frågar om jag ska med till centan och handla grejer till österike så fick slänga mig iväg och lämnade emilia i kylan ;) naw hehe blev två panband till mig iaf bra och ha sen när vi börjar träna ute också + att det var halva priset ! Vilken koll på min ekonomi jag har! Efter centan åkte jag dirket till salongen och klippte topparna och färgade utväxten , är jag inte bäst i backarna kan jag vara snyggast ;) hehe


Vill ni veta en busig sak? Issa åt pizza idag åhhh jag var så sjukt hungrir så sitter det jävla kränget framför mig hade hon haft pizzan lite närmare mig hade jag dreglat på den hahahha, ni som inte vet jag tåler inte pizza är gluten suck. Men jag smakade av den ändå mohohoh, var abra tvungen haha. När jag kom hem vid 7 drog jag på mig kläder och sprang med bella till billeberga. Grym jag är alltså, och ovan på det så har jag börjat packa nu.. vet ju inte vad jag ska ha med precis så jag tar lite av varje. Jaja det var allt för mig idag.


Har ni läst ner hit så är det ett tecken för er själva att ni gillar mig blogg haha , jag hade aldrig läst så mycket text i någon annans blogg   

Av emelie möller - 20 januari 2010 09:50

Har precis gått upp börjar 10 i 12 idag, gött? Efter skolan kanske jag ska klippa mina toppar hos mästerfrisören hahaha ;) eller så ska jag till pappa en runda , eller fika med emilia , what to do?


Ikväll ska jag och sis ut och springa i alla fall, jävlar som jag sprang på träningen igår antigen har min kondis blivigt bättre eller så var det mina 3 koppar kaffe! HAHAH. Nu ska jag göra omelett, ni vet att jag började med det var? Eller inte omelet för jag kan inte få den så rund och fin men en "splachad" omelett har lärt mig från issa. WOHO hörs

Av emelie möller - 19 januari 2010 21:21

Så ja då var resan till österike bokad! Åker på fredag hehe förstår om ni är avundsjuka! Love being me.


Har precis tränat i asmundtorp faktiskt, kan ju säga att kondisen har flyttat ut från röven nu hahaha. Sen sprang jag från emma och hon fick bära mina skor, sen gjorde vi situp och pratade lite med mina mostrar som är här. Snart kommer min älskling och ikväll är det paradise hotel, vet att jag inte kan stava till det ;) hahaha


nu har jag träningsvärk i fingrarna, hörs imorgon

Av emelie möller - 18 januari 2010 21:21

Efter träningen gick jag rakt upp på mitt rum och deckade skit trött. Vaknade sedan packade jag ner alla kläder min kusin julia skulle kolla om hon ville han något av det.


Just det! Om ni undrar så gick jag ner 1,1 idag! Woho visst är jag duktig? Nu sitter jag och väntar på pardise, sen hoppas jag Oliver ringer mig och säger att resan är bokad. Ha de


Och ja, har man inget bättre för sig så..

        

Av emelie möller - 18 januari 2010 15:15

så var det måndag igen. Läraren vi skulle ha på naturen kom aldrig så jag skrev mitt tal till retoriken istället, hämtade också en ledighetslapp ifall att.. Sen stack jag ner och tränade ett tag och sen mötte jag upp simon och Oliver på akropolis.


Haha dem hade sett , eller hälas på henke så som var som två små flickor naw hahaha. Nu sitter jag här i min säng helt själv och tänker dra täcket långt över huvudet för jag är inte på humör får någonting idag.


Bäst för vågen i svalöv att den visar bra resultat idag alltså..

Ovido - Quiz & Flashcards