evasonja

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

massor med vuxen poäng!

Av emelie möller - 31 mars 2011 18:07

Idag har jag nog tjänat ihop en massa vuxen poäng! Jag har deklarerat.. he he spännande va? Det var faktiskt ganska lätt och snabbt gjort.


Imorse tog jag och Oliver det lungt, vi åt frukost i lungn och ro. Jag åkte in till stan vill ett och hämtade mina skor på team sprotia. Jag skulle ju lämna tillbaka dem, men reebok tyckte inte som jag tydligen. Efter stan körde jag hem en runda till pappa och inne på mitt rum stod mina nya älsklingar och väntade på mig! Jag har nog lyckats hitta världens snyggaste student sko! Yes. Nu är det bara klänningen också, får bli en heldag i malmö och en massa letandes i alla affärer.


På lördag ska och och farmor till sömerksan som ska sy upp min klänning.. jag har faktiskt lyckats gå ner 3,5 kg på tre veckor! Men jag vill ner 4,5 till. Men jag jobbar på det. Jag kan också berätta att jag skrev på ett väldigt roligt avtal igår. Så det blir utbildning för mig i maj och juni i linköping. Jag har fått en riktig booostning. Det var väl det mesta, nu ska jag iväg och träna men först ska vi ha ett möte om träningeslägret nästa vecka.

Puss

   

jag idag, i mina nya converse!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie möller - 12 april 2011 10:40

Hej på er! (& ja jag börjar inlägget så!) Allt bra? Jag mår super bra! Har varit på ett roligt träningsläger och verkligen haft tur med vädret. Efter frukostbuffen *mums* så körde jag hem igår, tog drygt en och en halv timme att komma hem. Jag körd...

Av emelie möller - 4 april 2011 07:59


Godmorg! (alla mina inlägg börjar nästan så??)   Sitter i soffan och dricker lite kaffe, hade behövt liiite mer sömn. Men nu är det så här att loivsa har gått vattenkoppor (!) och både mamma och stefan var tvugna till att jobba imorse. Det passar...

Av emelie möller - 1 april 2011 10:27

Godmorgon! *gääsp*   Sitter och försöker dricka lite te, har fått precis som lock för öronen och har en känsla av att halsuflus lurar i halsen. Men lite te fixar nog det.. man får liksom intala sig själv för om en halv timme ska jag infinna på mi...

Av emelie möller - 30 mars 2011 09:44

Godmorgon! Sitter och väntar på att äggen ska koka.. Jag tog lite sovmorgon idag från skolan eftersom Oliver inte börjar jobba förens vid 11.   Som ni vet så var ju jag och mamma i bjuv eller billseholm och stod på en mässa där. Första dagen (f...

Ovido - Quiz & Flashcards