evasonja

Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

första vinsten i svenska cupen

Av emelie möller - 23 mars 2011 10:58

Har äntligen fått sova ut idag. Vaknade vid halv elva och gjorde lite snabb-kaffe och ett par knäckemackor med skinka och tomat. Just det! Har ju glömt och berätta jag har ju hållt igång med viktväktarna nu i två veckor och på dem två har jag gått ner 2,9! Tänk att man kan gå ner nästan tre kilo på att ändra det man äter. Jag menar jag äter ju ändå mycket, i lördags åt jag kebab pizza.. eller jag smakade några bitar i alla fall.

Det som är viktigast är att man rör på sig, mycket mat in = mycket spring. (!)


Gårdagens match var lovley. Vinst mot Svalöv med 4-2 (0-2 i halvlek). Så det var riktigt bra kämpt tjejer! Jag är lite rastlös nu känner jag, funderar på att köra hem till mamma med montern och greja lite med den, undrar om jag hinner det för jag ska köra pappsen till sjkhuset i helsingborg vid ett. Och vet ni? Ikväll har jag inga planner alls!! Jag kanske till och med får se ett helt avsnitt av BigBrother!


Ses.

 

det var ju soligt igår, varför inte spela med solglasögon. Jag är cool

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie möller - 12 april 2011 10:40

Hej på er! (& ja jag börjar inlägget så!) Allt bra? Jag mår super bra! Har varit på ett roligt träningsläger och verkligen haft tur med vädret. Efter frukostbuffen *mums* så körde jag hem igår, tog drygt en och en halv timme att komma hem. Jag körd...

Av emelie möller - 4 april 2011 07:59


Godmorg! (alla mina inlägg börjar nästan så??)   Sitter i soffan och dricker lite kaffe, hade behövt liiite mer sömn. Men nu är det så här att loivsa har gått vattenkoppor (!) och både mamma och stefan var tvugna till att jobba imorse. Det passar...

Av emelie möller - 1 april 2011 10:27

Godmorgon! *gääsp*   Sitter och försöker dricka lite te, har fått precis som lock för öronen och har en känsla av att halsuflus lurar i halsen. Men lite te fixar nog det.. man får liksom intala sig själv för om en halv timme ska jag infinna på mi...

Av emelie möller - 31 mars 2011 18:07


Idag har jag nog tjänat ihop en massa vuxen poäng! Jag har deklarerat.. he he spännande va? Det var faktiskt ganska lätt och snabbt gjort.   Imorse tog jag och Oliver det lungt, vi åt frukost i lungn och ro. Jag åkte in till stan vill ett och häm...

Ovido - Quiz & Flashcards