evasonja

Alla inlägg under juni 2010

Av emelie möller - 30 juni 2010 22:08

Låter väldigt dumt när man berättar för folk haha! Jag och oliver var på soptippen idag och slängde allt skräp från festen, hemsk vad ni dricker mycket människor! Vi fick fråga om hjälp hela tiden men det löste sig! Oliver lämnade mig på körskolan och jag gjorde en och en halv pärm (prov) och lyssnade på teori i två timmar! Jag lär mig faktiskt bättre när jag hör information har jätte svårt att läsa mig till , så jag suger åt mig som en svamp! Jag ska nog in till körskolan imorgon och göra en och en halv pärm till så jag har det gjort börjar jobba på måndag ju och sen kör jag två gånger nästa vecka sen hade dem inte tider förrens vecka 30. Så jag bokade lite tider idag när jag var där.


Puss!

Av emelie möller - 29 juni 2010 17:09

Jag och min älskling var ju på väla innan han hittade sina badbyxor och jag gick efter som den fattiglapp jag är, haha ! Vi åt på graffiti och hade det mysigt (: Oliver släppte av mig hemma vid tre och jag hade dock inga nycklar med mig så låg i solen en timme gött!


Nu är det träning i 30 graders värme. Kan inte vara nyttigt för kroppen alltså.

  

 jag i provrumet, kolla mina skor!! pinsamt att gå runt med dom på väla men jjaja kom ju inte in i huset!

Av emelie möller - 29 juni 2010 12:09

Acer dator vit. Kan inte mer om det så om någon är intresserad så säg till så tar jag reda på mer! 2500: - kostar 2990:- i affär! Billigare vid snabb affär!

  

Av emelie möller - 29 juni 2010 11:31

Jag tänkte lägga in lite låtar så ni "gammla" som läser min blogg kan hänga med! Snäll jag är va (: Och bara så ni vet så är bilen min nu :D:D tänk att lilla jag har bil :D:D ?!! woho liksom hur många har bil innan dem har körkort? Nu tänkter jag jobba änu mer för att få det så snabbt som möjligt! Ska in till körskolan imoron på teori men tänkte komma in där vid 4 för att boka en tid till och göra två pärmar!


Ikväll blir det träning (kommer svettas som en gris) har ju inte tränat på två veckor pga pencelin. Men nu tar vi nya tag! Jag ska också skärpa mig med att äta gluten mat, eftersom mamma vill bli mormor hahaha. Hon säger det om hon ser mig äta typ bröd ;) nej men för min egen skull också men det är faktiskt svårt :(.


NU ska jag och min bajbbi åka och handla badbyxor till honom en annan är fattig och har inte råd med något, blir ändring på det om några veckor hehe. Ska bara betala a bilen också ;) !


Puuuuuuuuuuuuuuuuuss , jag har 6 dagar kvar innan jag anmäler mig som redo hos boliden! Nu ska jag leva ahahha nej skoja ;) slutar ju halv två så har hela dagen på mig. LÖÖV IT




Av emelie möller - 26 juni 2010 14:37

  

ser jag inte biffig ut?

Ska till mormor och morfar nu , gå lite på tivoli/marknad. Sen ska jag hem till oskar ikväll. PUS

Av emelie möller - 26 juni 2010 13:51

Vill tacka alla som kom igår och gjode det till en bra midsommar! Och tack för all mat och sprit som blev över ;) haha. Har precis torkat golvet och damsugit men ska på att torka igen.. Men en gång till tacka alla !

 

Jag hade inte kläningen igår, men idag ska den användas!    daniel tog leken på allvar (irlenskjulafton) och flyttade skjulet! haha  

jag och oliver tävlade ni vet när man ska ta äpplet och sen hitta en godisbit i mjöl! haha jag vann!! 


Av emelie möller - 24 juni 2010 22:07

  

Av emelie möller - 24 juni 2010 22:02

Hej kära vänner.

Idag tillbringade jag och emma dagen i eslöv hos vår kära farmor (: ! Blev en runda på stan och inskaffade lite midsommar kläder sen åkte vi hem till farmor och jag klippte hennes gräs, jag är typ kung på det nu ju! Dock inte så lätt när famrors hund bet i däcken hela tiden.. haha så söt! Farmor skjutsade oss hem och det blev en runda hem om pappa också!


Nu har jag precis varit uppe och kollat på a-laget som inte gick något vidare men men! Övningskörde också med mamma till häljarp, jag är ju sjukt grym!


    

vi åt kinamat med farmor också ! gooott

Ovido - Quiz & Flashcards