evasonja

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

veckans planering (vet att veckan snart är slut)

Av emelie möller - 24 mars 2011 10:35

 

Måndag -

Tisdag -

Onsdag -


Torsdag

plugga psykologi (måste bli färdig någon gång)

Möte i stan ang *********

lämna papper på arbetsförmedlingen

fotbolls träning

 

 

Fredag

Mässa i bjuv med mamma för viktväktarna

 

Lördaag

Mässa i bjuv med mamam för viktväktarna

(denna gång med ungdomar i fokus)

 

Söndag

Förhoppningsvis får jag bilderna till boken och kan pyssla lite med dem.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie möller - 12 april 2011 10:40

Hej på er! (& ja jag börjar inlägget så!) Allt bra? Jag mår super bra! Har varit på ett roligt träningsläger och verkligen haft tur med vädret. Efter frukostbuffen *mums* så körde jag hem igår, tog drygt en och en halv timme att komma hem. Jag körd...

Av emelie möller - 4 april 2011 07:59


Godmorg! (alla mina inlägg börjar nästan så??)   Sitter i soffan och dricker lite kaffe, hade behövt liiite mer sömn. Men nu är det så här att loivsa har gått vattenkoppor (!) och både mamma och stefan var tvugna till att jobba imorse. Det passar...

Av emelie möller - 1 april 2011 10:27

Godmorgon! *gääsp*   Sitter och försöker dricka lite te, har fått precis som lock för öronen och har en känsla av att halsuflus lurar i halsen. Men lite te fixar nog det.. man får liksom intala sig själv för om en halv timme ska jag infinna på mi...

Av emelie möller - 31 mars 2011 18:07


Idag har jag nog tjänat ihop en massa vuxen poäng! Jag har deklarerat.. he he spännande va? Det var faktiskt ganska lätt och snabbt gjort.   Imorse tog jag och Oliver det lungt, vi åt frukost i lungn och ro. Jag åkte in till stan vill ett och häm...

Ovido - Quiz & Flashcards