evasonja

Alla inlägg under mars 2011

Av emelie möller - 31 mars 2011 18:07

Idag har jag nog tjänat ihop en massa vuxen poäng! Jag har deklarerat.. he he spännande va? Det var faktiskt ganska lätt och snabbt gjort.


Imorse tog jag och Oliver det lungt, vi åt frukost i lungn och ro. Jag åkte in till stan vill ett och hämtade mina skor på team sprotia. Jag skulle ju lämna tillbaka dem, men reebok tyckte inte som jag tydligen. Efter stan körde jag hem en runda till pappa och inne på mitt rum stod mina nya älsklingar och väntade på mig! Jag har nog lyckats hitta världens snyggaste student sko! Yes. Nu är det bara klänningen också, får bli en heldag i malmö och en massa letandes i alla affärer.


På lördag ska och och farmor till sömerksan som ska sy upp min klänning.. jag har faktiskt lyckats gå ner 3,5 kg på tre veckor! Men jag vill ner 4,5 till. Men jag jobbar på det. Jag kan också berätta att jag skrev på ett väldigt roligt avtal igår. Så det blir utbildning för mig i maj och juni i linköping. Jag har fått en riktig booostning. Det var väl det mesta, nu ska jag iväg och träna men först ska vi ha ett möte om träningeslägret nästa vecka.

Puss

   

jag idag, i mina nya converse!

Av emelie möller - 30 mars 2011 09:44

Godmorgon! Sitter och väntar på att äggen ska koka..

Jag tog lite sovmorgon idag från skolan eftersom Oliver inte börjar jobba förens vid 11.


Som ni vet så var ju jag och mamma i bjuv eller billseholm och stod på en mässa där. Första dagen (fredag) var det jätte trevligt, mycket folk och många som var intresserade. Andra dagen var där inte lika många utställare och inte alls så mycket folk, kanske pga det fina vädret? Men vi hade det mysigt i alla fall, och det var intressant att se hur folk reagerade. Vi hade ju en roll-up med målviktstabellen på. Alltså vad man ska väga för att ligga "rätt" och den var det många som komenterade. Den vanligaste komentaren var att man var för kort för sin vikt. Ha ha.


En sak till bara! Kan någon sparka mig i rumpan så jag tar tag i min psykologi?

Tack.

   

Av emelie möller - 30 mars 2011 09:38

 

Onsdag:

skolan

plugga psykologi

 

Torsdag:

skola

träna

 

Fredag:

jobb 11-14

 

Lördag

åka till farmor och sen vidare för att mäta mig till klänningen

jobb 19-22

 

Söndag

Match ( om jag blir uttagen)

jobb 19-22


Av emelie möller - 25 mars 2011 07:45

Godmorgon! *gäääsp*

Min nya wake up call app ringde inte imorse så vakande av att mammam står och skriker på mig i trappan. Ops. Idag ska vi till bjuv och stå på en mässa där. Jag ska få "desinga" montern osv för att jag har ett skolarbete med det (typ) Sen ska vi mest stå där och prata med människor som har funderingar, undrar hur det går till.. vi ska ha en våg där också så att man kan väga sig.


Så alla ni som kan/vill komm till Bjuv, folketshus mellan 9-15 och hälsa på oss!


  på men den marinblå kavaj så är jag som gjort för att stå på mässa!

Av emelie möller - 24 mars 2011 10:35

 

Måndag -

Tisdag -

Onsdag -


Torsdag

plugga psykologi (måste bli färdig någon gång)

Möte i stan ang *********

lämna papper på arbetsförmedlingen

fotbolls träning

 

 

Fredag

Mässa i bjuv med mamma för viktväktarna

 

Lördaag

Mässa i bjuv med mamam för viktväktarna

(denna gång med ungdomar i fokus)

 

Söndag

Förhoppningsvis får jag bilderna till boken och kan pyssla lite med dem.

 

Av emelie möller - 24 mars 2011 10:13

   Godmorgon!

Såg nu att rubriken igår inte passade så bra till inehållet. Jag har bara en fråga, i söndags när jag gick in och kollade statistiekn här på bloggen var det uppe i 240 något! Herre gud! Det brukar ligga runt 30 och skriver jag något jätte intressant (?) så kan det gå upp till 90 där omkring. Så fattar ni varför jag undrar? Det som är mest chockande är att statistiken fortsätter att hålla i sig.


Jag undrar bara vem som har skrivit ut min blogg i något sammanhang, kan itne komma ihåg att jag har gjort det själv. Nyfiken ju! Tell me!!

annars händer inte mycket, sitter och poshar framför kameran..

Av emelie möller - 23 mars 2011 20:46

Hej! Är precis hem kommen från viktväktarna i bjuv. Sitter med min älskling i soffan och ska betala en del av vår resa    .


Imorgon ska jag på ett spännande möte.. får se hur det går imorgon och om jag vill/kan berätta för er. Mötet är inte förrens vid två så jag kan verkligen sova ut imorgon. Det värsta med att gå upp tidigt är kroppen vänjer sig och när man en morgon kan ta sovmorgon vaknar man hur pigg som helt klockan åtta. Tur då att jag gillar att ligga kvar och mysa i sängen. Ni kanske undrar hur det går med boken? Jo det går bra.. jag väntar bara på bilderna till boken och att texten ska bli rättad sen ska den iväg på tryckning!

Har inte så mer att skriva. PUSS

  

träffade malle balle igår på matchen föresten! puss på henne


Av emelie möller - 23 mars 2011 16:41

Nu åker jag iväg med mamma till bjuv och viktväktarna!

Bloggar ikväll.. är lite stressad dem på sjukhuset är så jä*vla sega!

Och alla puckon som kör bil, gah! blir arg. Men jaja mer om det sen.

   hejdåå rå

Ovido - Quiz & Flashcards