evasonja

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

från i helgen

Av emelie möller - 30 mars 2011 09:44

Godmorgon! Sitter och väntar på att äggen ska koka..

Jag tog lite sovmorgon idag från skolan eftersom Oliver inte börjar jobba förens vid 11.


Som ni vet så var ju jag och mamma i bjuv eller billseholm och stod på en mässa där. Första dagen (fredag) var det jätte trevligt, mycket folk och många som var intresserade. Andra dagen var där inte lika många utställare och inte alls så mycket folk, kanske pga det fina vädret? Men vi hade det mysigt i alla fall, och det var intressant att se hur folk reagerade. Vi hade ju en roll-up med målviktstabellen på. Alltså vad man ska väga för att ligga "rätt" och den var det många som komenterade. Den vanligaste komentaren var att man var för kort för sin vikt. Ha ha.


En sak till bara! Kan någon sparka mig i rumpan så jag tar tag i min psykologi?

Tack.

   

 
 
Emma

Emma

31 mars 2011 19:47

Varför räknar viktväktarna i Pro points nu? är det för att man inte ska kunna räkna ut hur många man ska äta? :P jag e sugen på o börja med de men pallar inte möten oh sånt :) haha

http://www.hejhejhejemma.blogg.se

emelie möller

31 mars 2011 22:42

det är för att man i pro points tar hänsyn till fiber,fett,kolhydrater och socker och alla tillsammans får ett vist värde. Istället för att räkna tillexempel bara kolhydrater. Om du vill så tycker jag att du ska fundera på att gå på möte, man blir mer puschad och kommer igång lättare och så får man jätte mycket matrial och läsa osv! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie möller - 12 april 2011 10:40

Hej på er! (& ja jag börjar inlägget så!) Allt bra? Jag mår super bra! Har varit på ett roligt träningsläger och verkligen haft tur med vädret. Efter frukostbuffen *mums* så körde jag hem igår, tog drygt en och en halv timme att komma hem. Jag körd...

Av emelie möller - 4 april 2011 07:59


Godmorg! (alla mina inlägg börjar nästan så??)   Sitter i soffan och dricker lite kaffe, hade behövt liiite mer sömn. Men nu är det så här att loivsa har gått vattenkoppor (!) och både mamma och stefan var tvugna till att jobba imorse. Det passar...

Av emelie möller - 1 april 2011 10:27

Godmorgon! *gääsp*   Sitter och försöker dricka lite te, har fått precis som lock för öronen och har en känsla av att halsuflus lurar i halsen. Men lite te fixar nog det.. man får liksom intala sig själv för om en halv timme ska jag infinna på mi...

Av emelie möller - 31 mars 2011 18:07


Idag har jag nog tjänat ihop en massa vuxen poäng! Jag har deklarerat.. he he spännande va? Det var faktiskt ganska lätt och snabbt gjort.   Imorse tog jag och Oliver det lungt, vi åt frukost i lungn och ro. Jag åkte in till stan vill ett och häm...

Ovido - Quiz & Flashcards