evasonja

Alla inlägg under mars 2010

Av emelie möller - 31 mars 2010 22:27

Just det ni som läser bloggar vet vem egoina är? Patricia är vän med henne så jag prata med henne lite hon var ju där för tjejtjouren i LA. Hon sa i alla fall att jag var modig som gick på sen eller att alla vi som gjorde var det. Så sitter bruden själv i tv och snackar, helt sjukt.


Bjuder på två bilder till i det somriga landskrona.

    


Av emelie möller - 31 mars 2010 22:20

Hej på er!

Har varit helt slut hela dagen därför inte bloggat som ni kanske har märkt. Tjejmässan idag var helt okej. Började med att jag kom i ljusajeans när alla andra hade svarta men ett samtal till mamma så var det fixat. Sen på sista visningen snubblade jag på en metal plata men jaja det är sånt som händer och jag bjuder på det! Träffade även Patricia och Nathalie längesen man såg dem brudarna!


Nu sitter jag hemma hos min älskling och kollar på fotboll, han har fått för sig att tjejer inte kan fotboll så inte lönt jag komenterar något i matchn bättre jag sitter här och skriver (höhö)


Imorgon ska jag övningsköra för första gången!woho

Här kommer också lite bilder från idag..

              

Av emelie möller - 30 mars 2010 12:08

Idag var det dax för tid hos tandläkaren känns som jag precis har varit där men det brukar gå bra för mig när jag är hos tandläkaren, värre för emma som ska dra ut en tand! Naw.


Sen får jag se vad dagen har att erbjuda.

Det är ju lov så då kan man ta dagen som den kommer ;) !

Av emelie möller - 29 mars 2010 15:05

Oh yes! Då var det första dagen på lovet. Vaknade någerlunda i tid och jag och nathalite gick tillsammans ner till asmundtorp och till solid hair. Där tränade vi på hur vi skulle gå till modevisningen som är nu på onsdag. Haha ganska crazy  !;) nej men det blir nog super och alla var jätte duktiga!


Nu sitter jag hemma hos mamma och ska stoppa i mig något att äta. Vägning ikväll ju och går vägningen bra kanske jag och nathalie firar med pizza! Wohoh. Puss på er

(en liten random bild idag)

  

Av emelie möller - 28 mars 2010 17:00

Nu är jag hemma efter en hel dag på väla och inget shoppat. Älsklingen handlade lite och jag sprang och hämta kläder i olika storlekar till honom hihi. Vi åt också på graiti jag åt en jätte god bakadpotatis med skinka, mumsigt!


Hittade en kläninng jag har velat ha jätte länge! Så fin var den men jag får vänta tills jag har pengar ;) ! Tog en bild i alla fall. Den är från bikbok.

  

Av emelie möller - 28 mars 2010 12:23

Match igår slutade 2-1 till Råå lite synd men jaja.


Efter det stack jag hem till matilda som är en sann vän för jag fick låna hennes dusch! Wohoh När vi hade gjort v oss tog vi tåget till malmö för att kolla på Philip Morris , I love you  som var helt okej! Innan det åt vi också på donkan och matilda lura mig att hon hade nöst på sina pommes för att jag inte skulle äta dem än en gång en sann vän. När vi tog tåget hem åkte vi olika eftersom jag hoppade av i billeberga och hon i landskrona matilda var lite orolig för mig men jag löste det! Duktig jag är. PÅ stationen i billeberga vänta oliver på mig sen åkte jag hem och har sovit hos honom i natt.


Nu har vi precis ätit en stor frukost och ska sticka till väla, Oliver ska växla pengar och lite annat. Påsklov imorgon! Woho

  

Av emelie möller - 27 mars 2010 11:52

Ja det var väl typiskt att det skulle regna idag, så fint vänder igår och idag när jag ska spela match så regnar det.. Men vet ni jag bryr mig inte jag har inte spelat match på en månad eller något. Tufft läge så vi får se hur det går idag.


Nu har jag precis ättit en ordentlig lunch och laddar med några glas vatten sen bär det av till samlingen och sen vidare till helsingborg (råå) där vi ska spela. Kvällen kommer tillbringas med matilda och vi får se var kvällen tar oss¨! Puss

Av emelie möller - 26 mars 2010 18:19

Äntligen kan vi säga att våren är här så skönt! Förlåt för dålig uppdratering idag men jag har inte haft tid. Började med att jag körde till skolan hade en lektion i danska där jag skulle redovisa en text jag inte hade skrivit men jag skrev ihop en text snabbt när dem andra redovisade och jag måste säga att jag är förvånad över mina kunskaper i danska!


Efter skolan åkte jag ner till stan och mötte upp Lotten, sååå längesen vi träffades så vå åt lunch på basilika och bara snacka hade så mycket att prata om eftersom vi inte har setts på evigheter! Men det  är underbart med såna vännder man bara kan ringa och fråga om man ska hitta på något utan att ha träffats på länge. I love. Vi åt oss proppmätta sen begav vi oss till spriggens för att köpa fiskar som lotten skulle ge bort i present men det var kanske intressant. Allt jag tänkte på när dem tog upp fiskarna från akvariumet var Nemo.. mogen jag är. Jag följde med lotten hem och fick ta av mig skinjackan på vägen hem, skitvarmt ju!


Nu ikväll ska jag grilla med pappa och Oliver och bara ta det lungt imorogn har jag inte en ledig stund på hela dagen! Puss på er. Ha en trevlig fredags kväll.


 en fågel på spiggens som prata med mig när lotten letade fiskar osv

   

och en bild på mig i vårvädret!

Ovido - Quiz & Flashcards