evasonja

Alla inlägg under september 2010

Av emelie möller - 30 september 2010 09:45

Hello på er !


Sitter framför datorn och kollar gårdagens idorl och dricker kaffe. Blev inte så sent igår kröp ner i sängen vid två. Student festen var väldigt kul! Var bara massa folk man kände (; Roligast igår var när vi skulle hem i bilen HAAHHA dör-.


Nu sticker jag till körskolan, har dubbel idag. Motorväg alltså. HJÄLP!


ps. är det bara jag som går runder på skorna hemma innan jag går ut? för liksom se att det verkligen känns bra när man har en chans att ändra sig.

 

update: VINTER JACKA IDAG! svin kalt ute ju

Av emelie möller - 29 september 2010 10:47

Tänkte räkna ner dagarna tills jag är själv hemma.

Dvs tills mamma & co åker till Gran Canaria


                                                  
 

Av emelie möller - 29 september 2010 10:13

Måste bara höra med er. Jag har sett dessa onepice länge och vissa tjejer i laget har pratat om dem och säger att dem ska bara sjukt sköna. Men jag undrar om man inte känner sig som en jätte bebis? Vad tycker ni? Ser dem mysiga ut? Dyra är dem också denna i rosa går på nästan 1400 :-

 

  


Deras hemsida är iofs ganska häftig! :

http://www.onepiece.se/

Av emelie möller - 29 september 2010 09:51

Ja och då kom onsdagen!


Idag har jag så mycket att jag vet inte hur jag ska hinna.. Då är det mycket! Ska vara i skolan halv 12 - 3 sen börjar jag jobba 16 - 22 och sen ska jag in till stan på STUDENTFEST!! Äntligen börjar student året på riktigt! woho.


Jag har sprungit runt hela morgonen och packat jobb kläder & festkläder i olika väskor. Fint om jag kommer till jobb med fest skorna inte så lycket kanske haha! Just det var och hämtade mina nya fina stövlar igår ju! Ville det skulle regna men dock ej. Går väl med sol också då.


Ha en bra onsdag alles!

  

regn, regn , regn!!

Av emelie möller - 29 september 2010 09:44

Hej på er!


Igår efter körskolan köpte jag med mig sushi hem.. dam dam dam. Jag har alltid velat prova det men inte på en resturang precis, kan ju vara hur äkligt som helst. Blev lite orolig när jag satt här hemma och skulle börja äta, jag viste inte hur man gjorde med såsorna och grejer. ingen instruktionsbok med följde iheller. haha. Men precis som min hypotes så var det inget vidare, men jag gillar ju inte ens fisk (för utom lax) så det kanske inte var så konstigt egentligen. Jag spara lite så mamma kunde smaka och hon tyckte det var helt ok.


Lite om sushi.. PUSSS

  

Av emelie möller - 28 september 2010 09:35

God morgron på er!


Eftersom jag fortfarande känner mig sjuk hoppade jag över skolan idag igen, ni vet när man är liten och har en feberfri dag? Så känner jag mig idag. Har precis ätit frukost ska bara dricka upp mitt te sen ska jag hoppa på bussen in till landsrkona. Ska köra dubbel lektion idag igen, vi hann med ganska mycket igår så det är effektivt. Efter körningen ska jag möta upp hanna så ska jag äntligen köpa en student biljett till festen imorgon, har kunnat köpa den vid flera tillfällen men har aldrig fått tumen ur,.. ja ni vet (; .


Ha en bra tisdagsförmiddag alla!

Av emelie möller - 27 september 2010 23:43


Tisdag:

körskola 10.30-11.15

 

Onsdag:

Skola 8.15 -15.00

Jobb 16.00-22-oo

Studentfest - 22.30 - ??

 

Torsdag:

Skola  10.15-15.00

Körskola 10.30-11.15

Match 18 - 20

 

Fredag:

Skola  8.00 - 13.00

Jobb 17-22

 

Lördag:

__________________

 

Söndag:

Jobb 19-22

till pappa


   

Ovido - Quiz & Flashcards