evasonja

Direktlänk till inlägg 29 april 2010

regn

Av emelie möller - 29 april 2010 09:06

Det var ju tråkigt att det har bestämt sig för att regna idag..

Igår fick jag sluta en halvtimme tidigare, woho. Jag och den andra tjejen som praktiserar här var ute och fotograferade gatumode och nu det är svårare än man tror! Man ska hitta folk med riktig stil det räcker inte med ginamode eller dressman mode haha nej det ska vara märken jag inte kan uttala eller stava till för den delen men vi lyckades hitta åtta styckten haha bra kämpat av oss!


Efter praktiken mötte jag upp Susanne och kusinerna vid sickla sen körde vi till Forum (typ som centersyd, bara liiiite störe) Vi han inte gå där så länge eftersom jag slutar praktisera fem sen skulle jag ta bussen så vi möttes vid sex och Forum stänger åtta.. Men jag hittade ett par hotpants som kommer bli skit snygga i mallis och till sommaren i stl 36!!! hihi Hittade också ett lila linne från gina som jag tänkte ha på valborg antingen till svarta byxor eller mina jeans jag fick av Oliver får se vad som passar bäst! Ska det vara sånt här tråkigt väder får man väl gräva fram vinterjackan igen..


På lunchen ska jag springa till intersport och köpa "spring"byxor så jag kan vara snygg när jag är ute och går/springer sånt är viktigt träningen blir mycket roligare då!


Vi hörs puss på er, och förlåt att jag är dålig med kameran den bara hänger med i väskan.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie möller - 12 april 2011 10:40

Hej på er! (& ja jag börjar inlägget så!) Allt bra? Jag mår super bra! Har varit på ett roligt träningsläger och verkligen haft tur med vädret. Efter frukostbuffen *mums* så körde jag hem igår, tog drygt en och en halv timme att komma hem. Jag körd...

Av emelie möller - 4 april 2011 07:59


Godmorg! (alla mina inlägg börjar nästan så??)   Sitter i soffan och dricker lite kaffe, hade behövt liiite mer sömn. Men nu är det så här att loivsa har gått vattenkoppor (!) och både mamma och stefan var tvugna till att jobba imorse. Det passar...

Av emelie möller - 1 april 2011 10:27

Godmorgon! *gääsp*   Sitter och försöker dricka lite te, har fått precis som lock för öronen och har en känsla av att halsuflus lurar i halsen. Men lite te fixar nog det.. man får liksom intala sig själv för om en halv timme ska jag infinna på mi...

Av emelie möller - 31 mars 2011 18:07


Idag har jag nog tjänat ihop en massa vuxen poäng! Jag har deklarerat.. he he spännande va? Det var faktiskt ganska lätt och snabbt gjort.   Imorse tog jag och Oliver det lungt, vi åt frukost i lungn och ro. Jag åkte in till stan vill ett och häm...

Ovido - Quiz & Flashcards